C&R Haná je specializovaný obchod na nejen suché potraviny. Najdete u nás různé druhy třtinových cukrů, Panelu, palmový kokosový cukr, nezvyklé i běžné druhy rýže, luštěniny, ořechy, těstoviny, pestrou nabídku lepkových i bezlepkových mouk a také koření. 
Záleží nám na vysoké kvalitě a původu našich potravin, ale také na dostupné ceně pro každého z vás.

final 1.png
logo-transparent.png

Naše sesterská společnost Signatures of Moravia je držitelem certifikace directfairtrade – přímý férový obchod. To znamená, že jsme v přímém spojení s pěstiteli a farmáři.
Proto můžeme garantovat lepší cenu jako pro prodávající farmáře, tak pro kupující odběratele. Část našeho zisku jde na investici do rozvoje těchto farem. 

Logo_Hlavní.png

V zájmu ochrany životního prostředí, snižování produkce plastových obalů a snižování cen potravin prodáváme zboží v kamenném obchodě v OC Sfinx tak, že jej sypeme z pytlů do beden, odkud má pak zákazník možnost koupit si jej bez použití obalu. Přidáváme se tak ke konceptu zboží na váhu do znovupoužitelných obalů, tzv. Zero Waste. 
Důvody pro tento krok jsou ekologické i ekonomické. Ušetříte totiž za obal, který tvoří podstatnou část maloobchodní ceny výrobku.
 
Našim cílovým zákazníkem jsou jak koncoví spotřebitelé, kteří mohou v našich obchodech nakupovat v malém i větším množství, tak restaurace a jídelny
poptávající velké objemy cukru, rýže a luštěnin. Těmto nabízíme individuální řešení.

Testy jakosti a zdravotní nezávadnosti potravin i surovin pro výrobu potravin jsou samozřejmostí, stejně tak i splnění hygienických norem a norem pro obsah potravinových kontaminantů (těžkých kovů, toxinů, pesticidů a dalších), přídatných látek, vitamínů a alergenů.

Prodáváme výhradně geneticky nemodifikované (non GMO) produkty. 

Podporujeme farmáře, kteří pěstují v souladu a harmonii s okolní přírodou, faunou a flórou v rámci tzv. BIOTIC pěstování. Dobrým příkladem je např. ekvádorský Valdez a jejich "rebird program". 

Logo_Hlavní bez pozadí.png

Nedávné období bylo pro gastro průmysl likvidační. Proto jsme se rozhodli podpořit brněnskou gastronomii a podniky v době koronaviru. 

Vytvořili jsme tedy ve spolupráci s restauracemi průvodce/kuchařku, přičemž výtěžek z prodeje půjde na podporu zúčastněných kaváren a restaurací.  

Kniha se jmenuje Brno na srdci, Brno na jazyku, realizoval ji Nadační fond Signatures of Moravia, je k vyzvednutí v našem obchodě a objednat ji můžete zde: 

www.nfmoravia.com

logo_cele.png
received_399032381258295.jpeg